Ultima Online - československý shard Manawydan
Role play
Možnost volné interakce s okolním světem za postavu, kterou si vytvoříte podle svých představ. Svět plný čar a mystiky, kde kromě lidí narazíte i na elfy a hobity, trpaslíky a gnómy, orky a drowy. Herní systém úrovní a zkušeností, které lze získat i jinak, než jen tupým mlácením a vybíjením. Různá povolání s rozmanitou škálou dovedností a perků, ve kterých se mohou zdokonalovat: válečník, hraničář, mág, kněz, alchymista, zloděj, řemeslník i bard. Unikátní herní
prostředí Ultimy Online jako stvořené pro snadnou interakci postav mezi sebou. Manawydan Shard vznikl proto, aby všechny tyto pojmy svedl dohromady a svým hráčům nabídl neopakovatelný zážitek ze hry.
Svět fantasy
Máme vlastní emulátor světa postavený na základech projektu RunUO. V něm tvoříme herní systém, který jinde nenaleznete, s vlastními pravidly, která podporují volnou hru a plnou samostatnost hráčů, bez závilosti na Game Masterech. Samozřejmostí je získávání zkušeností za hru v závislosti na známce, kterou hráč obdrží od ostatních postav a realizačního týmu, ale i za prováděnou činnost, jako je boj, výroba a prodej řemeslných výrobků, lovecké
licence a další. K postupnému vylepšování postav dochází růstem jejich síly, obratnosti a inteligence, ziskem úrovní a následnému učení
dovedností a perků.
Vlastní klient
Pro samotnou hru používáme nového herního klienta, kterého jsme sami vyvinuli a dále jej zdokonalujeme, abychom dále rozšířili možnosti a zvýšili prožitek ze hry. První věc, která možná překvapí zkušené hráče z Ultimy Online, je rozdílná rychlost postav a jezdeckých tvorů. Dále pak mimojiné i možnost naprosté volnosti herního rozlišení, avatar postavy při zobrazení jejího popisu a v neposlední řadě i bohatý systém maker pro usnadnění hry.Komplexní herní systém
Současné MMORPG hry se kromě dokonalé 3D grafiky pyšní značně zjednodušenými herními principy, aby zábavu zpřístupnily masám. Většina UO shardů ve snaze konkurovat jejich existenci a s vědomím, že nikdy nebudou schopni dosáhnout stejného grafického zážitku, alespoň nabízí prakticky stejná pravidla. Nikoliv však my. Nemáme jednoduché systémy dovedností, které by postavu vystřelily raketově vzhůru k nejvyšší úrovni. Manawydan je shard pro náročné, kteří se na
tuctových MMORPG serverech nudí. Hra zde často vyžaduje pátrání po
informacích a postupné zdokonalování nejen postavy, ale i samotného hráče. K tomu slouží naše Wikipedie, na jejímž rozšiřování se může
podílet celá hráčská komunita. Důraz je kladen také na týmovou hru, skupiny jsou zde zvýhodněny např. ziskem více zkušeností při boji.
Česká lokalizace
Nejsme největší ani nejstarší shard na české scéně, ale jsme první český shard, kde slovo český neznamená jen zemi původu. Ve hře nenarazíte na anglicky pojmenované druhy živočichů a monster, ani předměty, jejichž název vám nic neřekne. Jelen není deer, krátký meč je meč, heřmánek nemusíte hledat ve slovníku a když v lese narazíte na vlky místo wolfů, nebudete se je snažit podrbat za ušima.Neustálý vývoj
Nic nemůže být úplně perfektní a my to víme. Proto vám nebudeme tvrdit, jak jsme dokonalí, jak všechno funguje k úplné spokojenosti týmu i hráčů. Proto jsme ve vývoji neustrnuli a každý týden přicházíme s novinkami a drobnostmi, které potěší. Neustále se snažíme vylepšovat a pořád hledáme - chytré a zvědavé hráče i členy realizačního týmu.
SVN 6869 (svn6869)
Modulární akce:
- Oprava pádu funkce TargetAqusition.Convert2Dto3D
- Speciální políčko: definice parametrů pro zničení (životy, nástroj, skill), defaultně je nezničitelné
- Podmínka "Počet cílů": definice zda se bere počet Mobile, Lokací, nebo Mobile+Lokací
- Akce "Cíl: Geometrický výběr" přejmenována na "Mobile: Převeď na lokaci"
- mírně zvětšen gump na výšku (kvůli počtu parametrů u speciálního políčka)
SkillRequirement
- Dovednost "SkillName.None" je automaticky považováná za úspěch
- upravena funkce ToString(), vrací název skillu a rozsah např. "Animals(10-30)"
- přidána možnost zpětného parsování z řetězce (využití v ModularAction)
Modulární akce:
- Oprava pádu funkce TargetAqusition.Convert2Dto3D
- Speciální políčko: definice parametrů pro zničení (životy, nástroj, skill), defaultně je nezničitelné
- Podmínka "Počet cílů": definice zda se bere počet Mobile, Lokací, nebo Mobile+Lokací
- Akce "Cíl: Geometrický výběr" přejmenována na "Mobile: Převeď na lokaci"
- mírně zvětšen gump na výšku (kvůli počtu parametrů u speciálního políčka)
SkillRequirement
- Dovednost "SkillName.None" je automaticky považováná za úspěch
- upravena funkce ToString(), vrací název skillu a rozsah např. "Animals(10-30)"
- přidána možnost zpětného parsování z řetězce (využití v ModularAction)
Uvolnění místa na servru (komprese starých savů a logů).
SVN 6861 (svn6861)
ModularAction, TargetAcqusition
- oprava výpočtů úhlů (úhel vs radián)
- přepracováno generování cílových lokací (ActionModuleConvertToLocations)
- upraveny timery (správné nastavení priority)
ModularAction, TargetAcqusition
- oprava výpočtů úhlů (úhel vs radián)
- přepracováno generování cílových lokací (ActionModuleConvertToLocations)
- upraveny timery (správné nastavení priority)
SVN 6858 (svn6858)
Modulární akce
- oprava odkopnutí (akce za ním se už neprováděly)
- možnost nastavit poškození pokud cíl odkopnutí narazí do překážky
- přidána možnost zacílení políček za cílem akce (např. pro vytvoření krvavých skvrn ve směru úderu)
Modulární akce
- oprava odkopnutí (akce za ním se už neprováděly)
- možnost nastavit poškození pokud cíl odkopnutí narazí do překážky
- přidána možnost zacílení políček za cílem akce (např. pro vytvoření krvavých skvrn ve směru úderu)
SVN 6855 (svn6855)
- automatické zavření skladu při pohybu ( https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1643 )
SVN 6856 (svn6856)
- modul odkopnutí do [modular
- automatické zavření skladu při pohybu ( https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1643 )
SVN 6856 (svn6856)
- modul odkopnutí do [modular
SVN 6849 (svn6849)
- ošetřeno spamování osobních kouzel NPC kouzelníky (nezakouzlí nové pokud je pod vlivem starého)
- drobná úprava Bestiáře (širší tlačítko nastavení kontextu, aby byl čitelný text na něm)
- oprava gumpu [mobiles (teleportace na smazaný cíl, který má Map null)
- ošetřeno spamování osobních kouzel NPC kouzelníky (nezakouzlí nové pokud je pod vlivem starého)
- drobná úprava Bestiáře (širší tlačítko nastavení kontextu, aby byl čitelný text na něm)
- oprava gumpu [mobiles (teleportace na smazaný cíl, který má Map null)
SVN 6846-7 (svn6847)
Zrcadlový obraz (MirrorImage)
- oprava odstranění efektu když dojdou obrazy
- oprava chyby která mohla způsobit pád
- ošetření toho před čím mají obrazy chránit (pouze něčí útoky a kouzla, ne pasti a podobně)
SVN 6845 (svn6845)
Zrcadlový obraz (MirrorImage)
- změna provedení z "poskakující Mobile" na efekt kolem postavy
- přidané ozvučení
- zrcadlový obraz neblokuje poškození z plošných kouzel
- zrcadlový obraz neblokuje protivníky se smyslem TrueSeeing
CS4:
- přesunutí testu "ProtectFrom" až za test úspěšného zásahu (aby se nespotřebovávaly obrazy MirrorImage i při missu apod.)
Zrcadlový obraz (MirrorImage)
- oprava odstranění efektu když dojdou obrazy
- oprava chyby která mohla způsobit pád
- ošetření toho před čím mají obrazy chránit (pouze něčí útoky a kouzla, ne pasti a podobně)
SVN 6845 (svn6845)
Zrcadlový obraz (MirrorImage)
- změna provedení z "poskakující Mobile" na efekt kolem postavy
- přidané ozvučení
- zrcadlový obraz neblokuje poškození z plošných kouzel
- zrcadlový obraz neblokuje protivníky se smyslem TrueSeeing
CS4:
- přesunutí testu "ProtectFrom" až za test úspěšného zásahu (aby se nespotřebovávaly obrazy MirrorImage i při missu apod.)
SVN 6842 (svn6842)
- oprava pádu gumpu s výběrem návodů k prodeji
- oprava pádu v ochočování
- oprava pádu gumpu s výběrem návodů k prodeji
- oprava pádu v ochočování
SVN 6841 (svn6841)
Lovecká vývěska (HunterBoard)
- pro interakci s vývěskou je vždy vyžadován signet
- stanovení maxima XP (3000xp) a peněz (5000st) které lze získat za den (počítá se hodnota licence při jejím odebrání, individuálně pro každou vývěsku, GM může hodnoty změnit, 0 = bez limitu)
- základní informace o licenci přímo v gumpu vývěsky (po najetí myší)
- upravení zprávy o pauze před možností vzít další licenci (zobrazuje se zbývající čas místo datumu)
GlobalSetup
- opraveno zavření gumpu
- opraveno vypnutí FreSh (nulovalo veškerý zisk XP)
Lovecká vývěska (HunterBoard)
- pro interakci s vývěskou je vždy vyžadován signet
- stanovení maxima XP (3000xp) a peněz (5000st) které lze získat za den (počítá se hodnota licence při jejím odebrání, individuálně pro každou vývěsku, GM může hodnoty změnit, 0 = bez limitu)
- základní informace o licenci přímo v gumpu vývěsky (po najetí myší)
- upravení zprávy o pauze před možností vzít další licenci (zobrazuje se zbývající čas místo datumu)
GlobalSetup
- opraveno zavření gumpu
- opraveno vypnutí FreSh (nulovalo veškerý zisk XP)
Copyright © 2003-2025, RT Manawydan.