SVN 6849 (svn6849)
- ošetřeno spamování osobních kouzel NPC kouzelníky (nezakouzlí nové pokud je pod vlivem starého)
- drobná úprava Bestiáře (širší tlačítko nastavení kontextu, aby byl čitelný text na něm)
- oprava gumpu [mobiles (teleportace na smazaný cíl, který má Map null)
- ošetřeno spamování osobních kouzel NPC kouzelníky (nezakouzlí nové pokud je pod vlivem starého)
- drobná úprava Bestiáře (širší tlačítko nastavení kontextu, aby byl čitelný text na něm)
- oprava gumpu [mobiles (teleportace na smazaný cíl, který má Map null)
SVN 6846-7 (svn6847)
Zrcadlový obraz (MirrorImage)
- oprava odstranění efektu když dojdou obrazy
- oprava chyby která mohla způsobit pád
- ošetření toho před čím mají obrazy chránit (pouze něčí útoky a kouzla, ne pasti a podobně)
SVN 6845 (svn6845)
Zrcadlový obraz (MirrorImage)
- změna provedení z "poskakující Mobile" na efekt kolem postavy
- přidané ozvučení
- zrcadlový obraz neblokuje poškození z plošných kouzel
- zrcadlový obraz neblokuje protivníky se smyslem TrueSeeing
CS4:
- přesunutí testu "ProtectFrom" až za test úspěšného zásahu (aby se nespotřebovávaly obrazy MirrorImage i při missu apod.)
Zrcadlový obraz (MirrorImage)
- oprava odstranění efektu když dojdou obrazy
- oprava chyby která mohla způsobit pád
- ošetření toho před čím mají obrazy chránit (pouze něčí útoky a kouzla, ne pasti a podobně)
SVN 6845 (svn6845)
Zrcadlový obraz (MirrorImage)
- změna provedení z "poskakující Mobile" na efekt kolem postavy
- přidané ozvučení
- zrcadlový obraz neblokuje poškození z plošných kouzel
- zrcadlový obraz neblokuje protivníky se smyslem TrueSeeing
CS4:
- přesunutí testu "ProtectFrom" až za test úspěšného zásahu (aby se nespotřebovávaly obrazy MirrorImage i při missu apod.)
SVN 6842 (svn6842)
- oprava pádu gumpu s výběrem návodů k prodeji
- oprava pádu v ochočování
- oprava pádu gumpu s výběrem návodů k prodeji
- oprava pádu v ochočování
SVN 6841 (svn6841)
Lovecká vývěska (HunterBoard)
- pro interakci s vývěskou je vždy vyžadován signet
- stanovení maxima XP (3000xp) a peněz (5000st) které lze získat za den (počítá se hodnota licence při jejím odebrání, individuálně pro každou vývěsku, GM může hodnoty změnit, 0 = bez limitu)
- základní informace o licenci přímo v gumpu vývěsky (po najetí myší)
- upravení zprávy o pauze před možností vzít další licenci (zobrazuje se zbývající čas místo datumu)
GlobalSetup
- opraveno zavření gumpu
- opraveno vypnutí FreSh (nulovalo veškerý zisk XP)
Lovecká vývěska (HunterBoard)
- pro interakci s vývěskou je vždy vyžadován signet
- stanovení maxima XP (3000xp) a peněz (5000st) které lze získat za den (počítá se hodnota licence při jejím odebrání, individuálně pro každou vývěsku, GM může hodnoty změnit, 0 = bez limitu)
- základní informace o licenci přímo v gumpu vývěsky (po najetí myší)
- upravení zprávy o pauze před možností vzít další licenci (zobrazuje se zbývající čas místo datumu)
GlobalSetup
- opraveno zavření gumpu
- opraveno vypnutí FreSh (nulovalo veškerý zisk XP)
Úprava a oprava mapy
Přidání nových lokací
Balancování a obtížnost dungeonů
Úpravy NPC
Nová nepřátelská NPC
Úpravy těžby a výroby
Další změny
- Upraven dungeon:
- Štola (3. patro)
- Ledová jeskyně (1. patro)
- Akademie nemrtvých
- Elfí bažiny
- Síně temných mágů (změněna lokace pro získání klíče)
- Štola (3. patro)
- Zpřístupněné lokace:
- Země nemrtvých (včetně přístupu do Akademie nemrtvých)
- Thillská pustina
- Země nemrtvých (včetně přístupu do Akademie nemrtvých)
- Úprava měst:
- Thillashar
- Cyprona
- Thillashar
- Přesun pavoučího dungeonu pod majákem v Cyproně do nové lokace
- Drobné opravy a úpravy mapy
Přidání nových lokací
- Nová cesta z Cyprony do dolu skrze skálu
- Nová lokace v Thillské pustině
- Vstup do nového dungeonu (Mrtvá země)
- Nový dungeon Chrám kultistů (2 patra)
- Nové brlohy medvědů
- Nová lokace Ztracená citadela se vstupem do dungeonu Podzemí ztracené citadely
- Přesun vesnice před Cypronou a vytvoření nového venkovního dungeonu Břehodřev
Balancování a obtížnost dungeonů
- Snížení a vybalancování obtížnosti dungeonů:
- Akademie válečníků
- Ledová jeskyně
- Krypta
- Bažiny před Cypronou (název bude upraven)
- Akademie válečníků
- Snížení obtížnosti bossů v Hrobkách
- Upraveny poklady v dungeonech (výdělky stejné nebo vyšší):
- Kobky padlých duší
- Akademie nemrtvých
- Kobky padlých duší
Úpravy NPC
- Upraveny NPC (zbraně, HP, regenerace):
- Lední medvěd, Zmije, Sněžný muž, Strážce krypty, Ledový salamander, Obří škvor, Skřetí kapitán, Murthoyský žoldnéř + kněz
- Bazilišek (snížení obtížnosti), Upíří mlha (snížení regenerace), Strážce krypty (snížení DMG), Nemrtvý rytíř (zvýšení obtížnosti)
- Lední medvěd, Zmije, Sněžný muž, Strážce krypty, Ledový salamander, Obří škvor, Skřetí kapitán, Murthoyský žoldnéř + kněz
- Odstranění Isharských stráží mimo město (cesty)
- Úprava bestiáře:
- NPC mají zkušenosti a peněžní odměny vypočítané dle levelu
- NPC mají zkušenosti a peněžní odměny vypočítané dle levelu
Nová nepřátelská NPC
- Krvavý zaklínač
- Přisluhovač kultistů
- Bojovník kultistů
- Orel kultistů
- Vrchní kněz kultistů
- Bažinný goblin (válečník, šaman, lovec)
- Král bažinných goblinů
- Elitní murthoyský žoldnéř
- Pytlák
- Gobliní náčelník
- Pirát
- Šeropavouk
- Voják ztracené stráže
- Hlídka ztracené stráže
- Ztracený obyvatel
Úpravy těžby a výroby
- Úprava váhy rud a ingotů
- Nová naleziště:
- Chalkopyrit (dle MOD)
- Křemenný písek (dle MOD)
- Chalkopyrit (dle MOD)
- Úprava dropu:
- Materiály a drahokamy (mírné zvýšení)
- Materiály a drahokamy (mírné zvýšení)
- Úprava barev a váhy posvěcené/prokleté vody
- Úprava výrobních postupů:
- Čistý svitek, magické svitky, kněžské svitky (prozatím provizorně)
- Malý a velký svícen
- Čistý svitek, magické svitky, kněžské svitky (prozatím provizorně)
Další změny
- Zvýšení zkušeností za zakázky
- Úprava stránky Lovecké licence na wikipedii
- Snížení daně pro vendory v Isharu na úroveň Cyprony
SVN 6831-4 (svn6834)
Opravy efektů jídla a kouzel ovlivňujících maximální staty
- oprava zrušení efektu dočasných HP/Stam/Mana (při vypršení nemá dojít ke změně hodnot, jen maxima)
- sjednocení textu u dočasných HP/Stam/Many efektů
- upraven efekt pro jídlo (má ovlivňovat jen maximum, ne aktuální hodnotu)
SVN 6835 (svn6835)
Tekutiny a výroba:
- přepsaná komplet registrace tekutin, optimizace systému (a snad je konečně funkční jak má)
- upravená identifikace návodů skrz klíče ingrediencí (tekutiny s duálním záznamem byly problém)
Uvazovací sloupek:
- oprava zacyklení při smazání sloupku na který bylo přivázané zvíře
AdvancedVendor:
- oprava poškození savu při smazání nájemního boxu, na který byl napojený vendor
SVN 6837 (svn6837)
Gump prodeje svitků:
- propojení gumpů seznamu a detailu návodu aby se pohybovaly spolu
- oprava zobrazení nastavovacího dumpu (záhadné věci v pozadí)
- přidaný autocommit textového filtru
SVN 6838 (svn6838)
- přidána volba CraftQuestRewardFactor (poměr výpočtu zkušeností z ceny Zakázky ve stříbře) do herního setupu
Opravy efektů jídla a kouzel ovlivňujících maximální staty
- oprava zrušení efektu dočasných HP/Stam/Mana (při vypršení nemá dojít ke změně hodnot, jen maxima)
- sjednocení textu u dočasných HP/Stam/Many efektů
- upraven efekt pro jídlo (má ovlivňovat jen maximum, ne aktuální hodnotu)
SVN 6835 (svn6835)
Tekutiny a výroba:
- přepsaná komplet registrace tekutin, optimizace systému (a snad je konečně funkční jak má)
- upravená identifikace návodů skrz klíče ingrediencí (tekutiny s duálním záznamem byly problém)
Uvazovací sloupek:
- oprava zacyklení při smazání sloupku na který bylo přivázané zvíře
AdvancedVendor:
- oprava poškození savu při smazání nájemního boxu, na který byl napojený vendor
SVN 6837 (svn6837)
Gump prodeje svitků:
- propojení gumpů seznamu a detailu návodu aby se pohybovaly spolu
- oprava zobrazení nastavovacího dumpu (záhadné věci v pozadí)
- přidaný autocommit textového filtru
SVN 6838 (svn6838)
- přidána volba CraftQuestRewardFactor (poměr výpočtu zkušeností z ceny Zakázky ve stříbře) do herního setupu
SVN 6830 (svn6830)
Tekutiny:
https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1686
- přepracovaná databáze vlastností tekutin (oprava důvodu pádů se Zakázkami)
- ošetřeny duplicitní texty v popisu lektvarů na nádobě (např. 2x "ovlivňuje tělo na 15s" u Hadího protijedu)
Zakázky:
- oprava detekce "malého alkoholu" pro automatické listy
- vylepšená detekce tekutin pro automatické listy
Ostatní:
- pokud GM poklepe na Zakázce s otevřeným gumpem, udělá se mu pytel s věcmi zakázkou požadovanými (podobně jako to dělá výrobní návod)
- oprava pádu [mobiles s nesprávnými parametry
- zrušení nepoužívaného Description u ItemContext
Tekutiny:
https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1686
- přepracovaná databáze vlastností tekutin (oprava důvodu pádů se Zakázkami)
- ošetřeny duplicitní texty v popisu lektvarů na nádobě (např. 2x "ovlivňuje tělo na 15s" u Hadího protijedu)
Zakázky:
- oprava detekce "malého alkoholu" pro automatické listy
- vylepšená detekce tekutin pro automatické listy
Ostatní:
- pokud GM poklepe na Zakázce s otevřeným gumpem, udělá se mu pytel s věcmi zakázkou požadovanými (podobně jako to dělá výrobní návod)
- oprava pádu [mobiles s nesprávnými parametry
- zrušení nepoužívaného Description u ItemContext
SVN 6826 (svn6826)
https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1685
- oprava chyby ve výpočtu základní šance zásahu
https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1685
- oprava chyby ve výpočtu základní šance zásahu
SVN 6825 (svn6825)
Výroba:
https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1682
- fix posledního kusu suroviny s přesným počtem porcí
- předělaný systém identifikace tekutin ve výrobě
Kontejnery:
- otevření již otevřeného kontejneru (do 3s) otevře gump [content
Výroba:
https://gitlab.com/Manawydan/Public/-/issues/1682
- fix posledního kusu suroviny s přesným počtem porcí
- předělaný systém identifikace tekutin ve výrobě
Kontejnery:
- otevření již otevřeného kontejneru (do 3s) otevře gump [content
SVN 6824 (svn6824)
- oprava pádu gumpu stopování
- úprava základní šance útoku z 50% +/-40% na 50% +/-50% rozdílu útoku a uhýbání. (projeví se spíš v extrémním rozdílu hodnoty útoku a uhýbání)
- oprava pádu gumpu stopování
- úprava základní šance útoku z 50% +/-40% na 50% +/-50% rozdílu útoku a uhýbání. (projeví se spíš v extrémním rozdílu hodnoty útoku a uhýbání)
Copyright © 2003-2024, RT Manawydan.