SVN 6820 (svn6820)
- rozšíření systému tekutin (kvůli surovinám bez záznamu v Beverages.XML)
- hotfix halucinací (dočasně nelze zadat halucinaci jinak než skrz efekt - tj. kouzla atd fungují, ale nelze ji zadat skrz [props)
- rozšíření systému tekutin (kvůli surovinám bez záznamu v Beverages.XML)
- hotfix halucinací (dočasně nelze zadat halucinaci jinak než skrz efekt - tj. kouzla atd fungují, ale nelze ji zadat skrz [props)
SVN 6809 (svn6809)
Očarování:
- oprava "linkování" (pokud něco dalo víc než jedno očarování s různou dobou trvání tak zmizely všechny při vypršení prvního z nich)
Jídlo:
- přidáno "Snězení způsobí:" před výpis očarování na jídle
Gump očarování:
- ošetřena samovolná změna času očarování u běžících očarování
- ošetření zacyklení pokud vypršel čas očarování než se dokončila práce s gumpem
- ošetření očarování se záporným časem trvání
- rozšířen popis očarování "set" (zdůrazněné varování a příklady čemu se vyhnout)
Očarování:
- oprava "linkování" (pokud něco dalo víc než jedno očarování s různou dobou trvání tak zmizely všechny při vypršení prvního z nich)
Jídlo:
- přidáno "Snězení způsobí:" před výpis očarování na jídle
Gump očarování:
- ošetřena samovolná změna času očarování u běžících očarování
- ošetření zacyklení pokud vypršel čas očarování než se dokončila práce s gumpem
- ošetření očarování se záporným časem trvání
- rozšířen popis očarování "set" (zdůrazněné varování a příklady čemu se vyhnout)
SVN 6808 (svn6808)
- oprava pádu při pokusu poškodit vyčarovanou zeď
- oprava pádu při pokusu poškodit vyčarovanou zeď
SVN 6806 (svn6806)
- SOECraftBonus s vlivem na kvalitu a čas výroby
- CraftEnchantment pro aplikaci tohoto efektu skrz očarování
- SOECraftBonus s vlivem na kvalitu a čas výroby
- CraftEnchantment pro aplikaci tohoto efektu skrz očarování
SVN 6805 (svn6805)
Farmáři mají nový gump pro péči o rostliny. Spouští se použitím dovednosti Farmářství na sebe, nebo na rostlinku na poli.
Gump zobrazuje stav rostlin v těsném okolí farmáře a umožňuje interakci s nimi (okopávání, hnojení atd.)
Současně proběhlo několik oprav systému péče o rostliny (reset použitého políčka, zbytečně často spouštěný časovač apod.)
Farmáři mají nový gump pro péči o rostliny. Spouští se použitím dovednosti Farmářství na sebe, nebo na rostlinku na poli.
Gump zobrazuje stav rostlin v těsném okolí farmáře a umožňuje interakci s nimi (okopávání, hnojení atd.)
Současně proběhlo několik oprav systému péče o rostliny (reset použitého políčka, zbytečně často spouštěný časovač apod.)
SVN 6800 (svn6800)
- oprava pádu při smrti NPC s prázdným modulem
- úprava řazení regionů v příkaze [regions (nově se řadí podle typu, pak teprve podle priority a jména)
- oprava pádu při smrti NPC s prázdným modulem
- úprava řazení regionů v příkaze [regions (nově se řadí podle typu, pak teprve podle priority a jména)
SVN 6799 (svn6799)
Očarování:
- nový efekt EvadeEnchatment (vliv na obranu)
Kouzlení:
- v ModularAction je možné nadefinovat akce spouštěné při seslání kouzla (tj. lze jim přidávat nové efekty atd.)
Očarování:
- nový efekt EvadeEnchatment (vliv na obranu)
Kouzlení:
- v ModularAction je možné nadefinovat akce spouštěné při seslání kouzla (tj. lze jim přidávat nové efekty atd.)
SVN 6797 (svn6797)
Očarování:
- nové očarování pro změnu šance zablokování útoku (přičítá se k šanci bloku štítem a zbraní, použije se i když není dost aktivních obran)
- nové očarování pro změnu efektivitu kouzel a modliteb
- nové očarování pro změnu šance zásahu
- nové očarování pro změnu nosnosti (vč. varování před přetížením chvilku před vypršením očarování)
Boj:
- oprava animací a zvuků (některé chyběly)
- NPC při velení podřízeným rozeznávají lidské postavy a velí jim "ke mě" místo "k noze"
- doplněn zvuk zásahu do zbroje (HurtSound pokud v místě zásahu není zbroj)
- NPC útočící defaultní zbraní použijí AngerSound místo zvuku zbraně (už žádné kovové zuby pro krysy a podobně...)
SVN 6789-6796 (svn6796)
- nový systém "Unlock" pro odemykání očarování pomocí zkušeností ("Získej 100XP bojem pro odemknutí očarování +1 poškození ohněm", "Získej 123XP ze Zakázek pro odemknutí očarování +5 Krejčovství" atd.)
- oprava resetů "ceny za teleportaci" u teleportů (nutno aplikovat ještě ingame, hlaste pokud některý z teleportů stále zlobí)
- přidána možnost definovat nové typy jídla v Item Databázi
Očarování:
- nové očarování pro změnu šance zablokování útoku (přičítá se k šanci bloku štítem a zbraní, použije se i když není dost aktivních obran)
- nové očarování pro změnu efektivitu kouzel a modliteb
- nové očarování pro změnu šance zásahu
- nové očarování pro změnu nosnosti (vč. varování před přetížením chvilku před vypršením očarování)
Boj:
- oprava animací a zvuků (některé chyběly)
- NPC při velení podřízeným rozeznávají lidské postavy a velí jim "ke mě" místo "k noze"
- doplněn zvuk zásahu do zbroje (HurtSound pokud v místě zásahu není zbroj)
- NPC útočící defaultní zbraní použijí AngerSound místo zvuku zbraně (už žádné kovové zuby pro krysy a podobně...)
SVN 6789-6796 (svn6796)
- nový systém "Unlock" pro odemykání očarování pomocí zkušeností ("Získej 100XP bojem pro odemknutí očarování +1 poškození ohněm", "Získej 123XP ze Zakázek pro odemknutí očarování +5 Krejčovství" atd.)
- oprava resetů "ceny za teleportaci" u teleportů (nutno aplikovat ještě ingame, hlaste pokud některý z teleportů stále zlobí)
- přidána možnost definovat nové typy jídla v Item Databázi
SVN 6778-6787
- opravy a vylepšení systému Modular Action (akce pro NPC)
SVN 6788 (svn6788)
- opravy chyb a pádů
- opravy a vylepšení systému Modular Action (akce pro NPC)
SVN 6788 (svn6788)
- opravy chyb a pádů
Můžete opět logovat do hry.
Copyright © 2003-2024, RT Manawydan.